شب قدر...

سلام خدایا...
خیلی دلم گرفته داره اشکام جاری میشه...
یعنی منو میبخشی؟
ببین خدا من میدونم که بازم کم میارمو بازم گناه میکنم...
ولی الان که دارم برات مینویسم پشیمونم...
خدایا...
کمکم کن...
کمکم کن...
کمکم کن...
خدایا منو ببخش...
کمکم کن...

پ ن : امشب فقط بارون را کم دارم...
نظرات 2 + ارسال نظر
راننده تاکسی شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:31 ق.ظ http://taksi.blogfa.com

همیشه بارونو کم داریم...

آره...
همیشه.........

سپیده جون (بزن به سیم آخر ...) شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.yaseraha.blogfa.com

سلام.
خدا همیشه می بخشه ، اما بنده هاش ....
خوب فکر کن ، دل کسی رو نشکستی ؟!! فکر میکنی اون تو رو می بخشه ؟ یا شاید هم تو اونو ......!!!
کاش هر شب ، شب قدر بود (شب قدر آمده تا قدر دل خویش بدانی ....) !!!
.
.
.
اینم چراغ اول کامنت ها ، بزن زنگو !!!! (:

سلام...
خدا کنه...
دل کسی؟ نمیدونم...
من که همه رو همیشه بخشیدم و میبخشم اونا نمیدونم منو.....!؟
کاش...
ممنون سر زدی...
یا علی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد