سلام

عصر پنجشنبه

خیلی فکر کردم تا بلکه بتونم حرف دلمو بنویسم که هم خودم راحت بشم هم اینکه به درد وبلاگ بخوره.

ولی افسوس... نشد که نشد...

تا حالا شده احساس کنی می خوای داد بزنی...؟

بی خیال...

نمیدونم چی بگم...

شما از عصر پنجشنبه خوشتون می اد؟ چه احساسی دارید وقتی پنجشنبه میشه؟ قبول دارید یه جوریه...؟

بی خیال...

راستی

امشب می خوام تشکر کنم از همه دوستام‌؛خواهرها و داداش های گلم...

خدا می دونه چقدر خوشحال میشم وقتی نظرهاتون رو میخونم. الهی بتونم لطفتون رو جبران کنم...

یکی از اهنگهایی که  خیلی دوست دارم با گیتاربخونم رو می ذارم اینجا. جا داره تشکر کنم از دوستای صمیمیم عباس ؛ محمد و مهدی که منو برا این کار همراهی کردند.

البته واقعا نمی دونم تا چه اندازه خوشتون می اد...

به هر حال

برگ سبزی است تحفه ی درویش؛ چه کند بی نوا همین دارد...

الهی همیشه ی زندگیتون پر از غنچه های رز زرشکی باشه...

خوش باشید و سلامت...

فداتون   علی

http://www.takotanha.persiangig.com/audio/ali%20sedaye%20baroon....mp3