یا علی...

سلام...

دیروز با یکی از دوستام صحبت میکردیم. گفت تا حالا شده متوسل بشی به صاحب اسمت؟ گفت من چند بار تا حالا چله نشین مولا شدم و با دست به دامن مولا شدن به خواسته هام رسیدم ...

بعد از اینکه ازش خداحافظی کردم خیلی به این موضوع فکر کردم...

چند روزیه کتاب "لطفا گوسفند نباشید" رو شروع کردم...

دیشب رسیدم به صفحه  ی ۲۰۸

وسط صفحه...

اما یک سفارش! یکی از لطیف ترین و عزیزترین عزیزانی که خیلی سریع خواست ما را لبیک می گوید ,  علی (علیه السلام) است. اگر یاد او کنیم , او زلال ترین , شفاف ترین , سریع ترین جواب لطیفی است که به انسان لبیک می گوید , چنانچه فرماید :

" انا جلیس من ذکرنی " 

 ( من همراه و همنشین کسی هستم که مرا یاد کند. )

علی علیه السلام , یکی از کلمات عظیم و عزیزی است که خداوند بسیار دوست می دارد , پس , یاد علی (علیه الاسلام) نیز خود به نوعی خدا را یاد کردن است. من پیشنهاد می کنم در خلوت خویش او را صدا بزنید و با او به گفتگو بنشینید , مطمئنا به صدق عرایضم پی خواهید برد , زیرا :

بجز از علی نباشد به جهان گره گشایی

                                                    طلب مدد از او کن چو رسد غم  و بلایی

و این مهم را بدانید که حضور لطیف و حجیم و عظیم ایشان در کلبه حقیر هیچ دینی نمی گنجد. زیرا  علی (علیه السلام) متعلق به همه ی انسانهایی است که مانند او دلی دردمند و تنها اما عاشق و وارسته و فهیم دارند , زیرا خود فرموده :

"من زودباوران فهیم را دوست دارم! "

 

چیزی برا گفتن ندارم دیگه...

یا علی...

 

نظرات 9 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.ottelo.blogsky.com

سلام . جالب بود . به کلبه ی ما هم سر بزنید . موفق باشید .

سلام...
ممنون...
حتما..
بازم ممنون...
یا علی...

فرهاد دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:51 ب.ظ http://15khordadi.blogsky.com

سلام رفیق قدیمی...
زودباور فهیم... خیلیا بهم اینو میگن!!!
سال نوت هم مبارک
سرشار از سلامتی و کمال
در پناه حق
یا علی

سلام فرهاد...
چه جالب عجیب...
سال نو تو هم مبارک داداشم...
تو هم همینطور شاد و سر سبز...
دست حق یارت...
یا علی...

F سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام :منصورباشید!
یاعلی

سلام...
ممنون...
یا علی...

پگاه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ب.ظ http://bikhiyal9.blogsky.com

سلام
ببخشید نتونستم بیام کار داشتم
عیدرا بهت تبریک میگم بازم مثل همیشه مطلب جالبی بود

سلام...
خدا ببخشه... چه حرفیه...
ممنون سال خوبی داشته باشی...
بازم ممنون...
یا علی...

فرهاد پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:53 ب.ظ http://15khordadi.blogsky.com

سلام
من زودباوران فهیم را دوست دارم
سند این جمله رو لازم دارم علی آقا
لطفا هر چه سریعتر بهم بگو
منتظرتم
یا علی

سلام...
ببین من سندش رو نوشتم به گفته ی نویسنده ی این کتاب از حضرت علی هست ولی دقیقترش را نمیدونم...
قربانت داش فرهاد...
یا علی...

صبا پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:53 ب.ظ http://WWW.SAHELEPARVAZ.BLOGSKY.COM

سلام دوست عزیز
خوشحالم از آشنایی با وبلاگتون

در دایره ی وجود موجود علی است
اندر دو جها مقصدو مقصود علی است
گر خانه ی اعتقاد ویران نشدی
من فاش بگفتمی که معبود علی است

یا علی
التماس دعا....

سلام عزیز...
ممنون... منم خوشحالم...
علی...
علی...
علی...
علی...
محتاجم به دعا...
یا علی...

فیروزه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام....نوشتههاتون به دلم نشست...برای منم دعا کنید...یا علی

سلام...
خوشحالم واقعا...
من کی باشم دعا کنم...
ان شاء الله هر چی خیرتونه همیشه اتفاق بیفته براتون...
یا علی...

لی لی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام

وبلاگ قشنگی داری
موفق باشی....

سپیده دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ب.ظ http://www.yaseraha.blogfa.com

نمیدونم بی معرفتی بارون به شما رفته یا بی معرفتی شما به بارون !!!
درسته امسال بارون نمیباره .... ولی با از دوستامون توقع نداریم مثل بارون باشن !
یا حق .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد