نمیدونم...

سلام...

نمیدونم...

کجا بودم

کجا رفتم

کجا رسیدم

کجا هستم

کجا قراره برم خدا

چی میشم پس

کجا میرسم

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ق.ظ http://sedayesokoot.blogsky.com

اینو شنیدی؟
کجا بودم کجا رفتم کجایم من نمیدانم ز تاریکی در افتادم ره بردن نمیدانم حبیب خونده جالبه ها

آره شنیدم قشنگه ولی من موقعی که اینو مینوشتم به این آهنگ فکر نمیکردم حرف دل خودم بود...
ممنون سر زدی...

بهاره جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ http://bato-3tareh-mishavam.blogfa.com/

یاد این شعر افتادم از یه رمان :
نمی دانم کی ام...
نمی دانم چی ام ...
فقط می دانم که تویی شاه بیت غزل زندگی ام...

تقدیم به برادر مهربانم

قشنگ بود...
ممنون عزیزم...

آسمان جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ب.ظ

دیگه نمی خوام زنده باشم . همین !

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد