بدون عنوان...

سلام...

برای وقت استراحت بین درس خوندن رفتم سوپری سر کوچه...

سه تا جوون دور هم نشسته بودن و مشغول حرف زدن بودن...

یکیشون که در واقع فروشنده بود بهم نگاه کرد متوجه شدم که باید به او بگم که چی میخوام...

گفتم سلام ببخشید پفک دارید؟ چیزی جوابم نداد. اون دو تا هم به همدیگه نگاه کردن و لبخند زدن...

دوباره گفتم ببخشید پفک دارید؟ جوابی از هیچکدوم نگرفتم. یک لحظه حس کردم دارن منو دست میندازن... داشتم میرفت عصبانی بشم که....

یکیشون با اشاره گفت : بنویس روی اون کاغذ روی میز...

یه لحظه موندم چه عکس العملی نشون بدم... چون تازه فهمیدم هر سه کر و لال هستند...

روی کاغذ نوشتم پفک... با اشاره گفت نداریم...

وقتی اومدم بیرون نمی دونستم چی کار کنم. گریه کنم خنده کنم یا بی تفاوت...

تو راه خیلی فکر کردم... واقعا خدا رو شکر...

تا حالا فکر کردید که بعضی از ماها چقدر نا شکریم؟

ماهایی که به ظاهر سالمیم و اصلا توجه نداریم... ولی بازم بعضی هامون از هر ناقصی ناقص تریم...

وقتی به خاطر نداشتن فلان ماشین یا فلان مدل خونه یا چه میدونم هزار کوفت و زهر مار دیگه که آرزوشو داریم و بدست نمی آریم ناشکری خدا میکنم...

خیلی مسخره به نظر میرسه وقتی یه عالم نعمت داریم و اصلا بهش توجه نمیکنیم...

و اونوقت...

به عشقمون که نمی رسیم هزار بار خدا رو زیر سوال میبریم...

خدایا به خاطر همه چیزهایی که ازم میگیری یا همه اون چیزهایی که بهم ندادی و نمیدی...

شکرت...

نظرات 4 + ارسال نظر
الهه شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:45 ق.ظ

خدا رو شکر قبل از اینکه عصبانی بشی فهمیدی جریان از چه قراره چون من یکی خبر دارم وقتی که عصبانی بشی .........دنیا همینه علی جون چیزی که داری قدرشو نمیدونی وقتی هم که یه چیزی خدا بهت میده همیشه واست کمه.........
مواظب خودت باش

سفرکرده شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:45 ق.ظ http://safarkarde.blogsky.com

... واقعا خداروشکر ... نمیدونم .. فقط باید تلاش کرد...
سلام ...
جالب بود

ری را شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:01 ق.ظ http://www.rirayeheshgh.blogsky.com


سلام

دوست عزیز وبلاگ نویسم خسته نباشید...واقعا وبلاگ زیبا و نوشته های جالبی دارید از این رو خوشحال میشم به کلبه ی محقر و کوچک منم یه سری بزنید و من رو هم با حضورتون خوشحال و مستفید کنید.

بای

یاسمنگولا شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:26 ب.ظ http://yasmangoolabad.blogsky.com

سلام عزیز
مطلب پر معنایی بود
مخصوصا اینکه من الان دارم با دوستم پفک می خورم و برات نظر میزارم
ببخشید دیر اومدم سر بزنم
امتحانات پایان ترم امونم و بریدم
در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد