سلام...

دلم بوی بارون میخواد...

دلم صدای بارون میخواد...

دلم قدم زدن تک و تنهایی زیر بارون میخواد...

دلم اشک ریختن زیر بارون میخواد...

دلم داد زدن میخواد...

دلم پرواز میخواد...

دلم مستی میخواد...

دلم سیگار میخواد...

دلم شمال میخواد...

دلم هوای سرد میخواد...

دلم ...

دلم...

دلم...

دلم گرفته...

دلم خسته شده...

دلم تنگ شده را یه عده...

وقتی یه چیزی میخوام نمیشه...

این یعنی هنوز خدا خیلی دوسم داره....

آخدا...

هوامو داشته باش...

تو تنهام نذار...

 بگذریم...

آقا مگه بده آدم با گربش حرف بزنه و درد دل کنه؟

چرا مامان با اون لحن اومد ازم پرسید تو با گربه داری حرف میزنی؟

مگه من کس دیگه ای هم دارم!؟

انگشت پام شکسته...

درد داره...

امروز احتمالا یکی از دستم رنجیده شد تو دانشگاه...

من منظوری نداشتم...

خدا رو شکر همه منو میشناسن...

بازم بگذریم...

من

 دلم بارونو میخواد...

بارون

 دلش منو نمیخواد...

نظرات 3 + ارسال نظر
سپیده جون پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ب.ظ http://www.yaseraha.blogfa.com

چی ؟؟!!؟!
دلت سیگار میخواد ؟ معتاد شدی ؟؟!!؟ نکنه ؟؟؟؟‌ D:
از کجا میدونی بارون دلش تو رو نمی خواد ؟؟؟
شاید روش نمیشه ......!!!

سلام...
هیچی!!!!

میدونم... اگه دلش منو میخواست.........
شاید...
نمیدونم زبون که نداره که...

یاس جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:35 ق.ظ http://myrules.blogfa.com

دل شما احیانا چیز دیگه ای نمیخواد؟
خوب اخه این چه کاریه که میشینی جلو مامانت گریه میکنی خوب بنده خدا دلش رفت که.
انگشت پاتم حرکت نده!!!!!!!!!

سلام...
فعلا نه...
درضمن گری ه نه! گرب ه! این نقطه هاش کنار همه معلوم نمیشه...
گرببه یا گرییه...
اه بیخیال اصلا...
چشم...

حسین چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 ق.ظ http://1213.coo.ir

دل منم تورو میخواد

ای جون...
روحم.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد