سلام...

روز پنجم سال ۸۶ ...

فرهاد هم رفت...

خیلی پسر خوبی بود خیلی...

خدا رحمتش کنه

باور کردنش خیلی سخت بود ولی تقدیر اینجور خواست که زود راحت بشه...

بارون...

موقع مراسم تشییع فقط صدای بارون بود و گریه و لا اله الا الله...

وقتی خاک سپاریش تموم شد بارون شدت گرفت طوری که همه سراسیمه بعد از خوندن فاتحه رفتن به طرف ماشیناشون...

اما من...

یه لحظه خیلی دلم سوخت...

آخه این همه آدم قشنگیه بارون حالیشون نیست؟

بابا جون به همین راحتی خاکش کردین و رفتین با عجله؟

زیر همون بارون نشستم روی خاک قبرش و تا اونجا که میتونستم عقده ی دلمو خالی کردم...

خدا کنه منم که رفتم... بارون بیاد بلکه ...

خدایا چنان کن سرانجام کار   تو خشنود باشی و ما رستگار

برای شادی روحش یه حمد و سوره بخونید ... ممنون

نظرات 11 + ارسال نظر
مریم شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ب.ظ

چی شده علی ؟ فرهاد کیه ؟
ناراحت نباش مرگ واسه همه هست . خدا رحمتش کنه
خودتو بابت این چیزها اینقدر عذاب نده داداشی .
براش دعا کن اینطوری هم تو هم اون آروم میشین

یاس یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:05 ب.ظ

خدا بیامرزتشون
دیگه نمیدونم چی باید بگم!

احمد سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.black00roze.blogfa.com

سلام وبت قشنگه مخصوصا مطالبش
خوشحال میشم به من سر بزنی

پرستو پرستو پرستو پرستو پرستو دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام فرهاد دوستت بود نه؟ خدا بیامرزه راحت شد کاش منم میمردم همون ۳ سال پیش که عشق منم مرد کاش منم باهاش تو اون تصادف لعنتی میمردم نه اینکه زخمو زیلی بشمو برم سر خاکش بگذریم خداتو شکر کن کاریش نمیشه کرد

فرهاد شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ق.ظ http://15khordadi.blogky.com

سلام علی جون... فرهاد ها آمده اند و رفته اند... اون یکی شون... منم یکی دیگه... می گذره ... و مهم اینه که


خوب بگذره...
خوب بگذره...
خوب بگذره...
خوب بگذره...
خوب بگذره...

یا حق...

امل دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:05 ب.ظ

سلام علی جان
خدا رحمتش کنه
اگه آدم خوبی بود که امیدوارم بوده باشه که خوش به حالش و الا براش دعا کن! خیلی!!
خیلی وقت بود که نیومده بودم بهت سر بزنم باید ببخشی
امکیدوارم هر کجا که هستی روزگار بر وفق مرادت باشه
الله حافظ!

مجید جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ق.ظ http://www.majid-85.persianblog.com

سلام دوست خوبم...........من به روز هستم.............

بارون یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:13 ب.ظ

نا امید چیه. خستگی چیه دوست ندیده ام. کلی خوشحالم. اصلا هم ناراحت نیستم. یعنی میدونی...اصلا معتقد به سختی نیستم. زندگی رو همینجوریشم کلی دوست دارم. یه وقتایی بد رنگ میشه. اما بد رنگیشم خوشرنگه. موفق باشی...ممنون از اومدنتون...

الهه شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ق.ظ

سلام .اره واقعا پسر خوبی بود من که هنوز باورم نمیشه ۲ بار رفتم سر خاکش ولی چون هنوز سنگ نذاشته بودن پیدا نکردم
زندگی همینه دیگه یکی میاد یکی میره .....

انسان آزاد پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:57 ب.ظ http://www.eslahat-khz.persianblog.com

سلام رفیق
آقا پست جدیدت همه رو دیوونه ی خودش کرده ها
راستی من هم به روز شدم
گام بگذار و ما را با نظرات خود سر افراز کنید
در ضمن از تبادل لینک با شما خوشحال می شم
به امید پیروزی [گل]

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین) شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
آره ما آدمها نمی دونم چطوری هستیم...افسوس می خورم واسه خودمون...راحت از هم می گذریم...روح دوستت شاد..غمهای تو کوتاه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد