سلام

        تقدیم به آنها که

                                  صمیمانه

                                                  دوستشان دارم...


سلام

مدتهاست...

مدتهاست زیر بارون قدم نزدم. مدتهاست زیر بارون گریه نکردم. مدتهاست زیر بارون با اسمون درد دل نکردم...

خیلی سخته...

خیلی سخته دلت برای یه کسی؛ یه چیزی؛ یه اتفاقی؛... تنگ بشه. خیلی سخته تنها چاره انتظار باشه. خیلی سخته سکوت. خیلی سخته اسمون ابری باشه...

دلم می خواد...

دلم می خواد داد بزنم... دلم می خواد التماس خدا کنم... دلم می خواد بهش بگم خدایا تو رو به قشنگی بارونت قسم بگو اسمونت بباره...

من دیگه طاقت ندارم. هر جا بگی بارون اومد الا شهر ما. 

امشب از اون شبهاییه که فقط صدای بارون میتونه بهم آرامش بده...

خیلی وقته  دلم لک زده برا  یه هوای بارونی...

 بوی نم بارون...

 نفس عمیق...

نظرات 13 + ارسال نظر
سارا جمعه 20 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:46 ب.ظ http://gheseyeheshgh.persianblog.com

اولللللللللللللللللللللل... سلاااااااااام... من اول شدم هاهاهاا... تبریک بت میگم برا بلاگت... ایشالله به پای هم پحر شید هاهاهاا... متنی رو که نوشته هم علی بود.. خسته نباشی گلم... منم آپم یه سر بزن... شاد باشی یا علی گلم

باران شنبه 21 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:17 ب.ظ http://ketabcheh.blogsky.com

سلام دوست عزیز***باید بگم همه چزز وبلاگت عالیه

.:: همنفس ::. شنبه 21 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:11 ب.ظ http://hamnafasegolesorkh.persianblog.com

عشق است بارون . . . این قده هوای بارونی دوست دارم که نگوووووووووووووووووووووو . . . اگه یه رووز بارون بیاد سه وعده یه ساعتی زیر بارون تنم و خیس میکنم تا شاید دلم بارونی بشه

مریم شنبه 21 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:54 ب.ظ

سلام . خدا قوت . وبلاگت عالیه . خیلی زیباست .

اشکی که بی صداست
پشتی که بی پناست
دستی که بسته است
پایی که خسته است
دل را که عاشق است
حرفی که صادق است
شعری که بی بهاست
شرمی که آشناست
دارایی من است
ارزانی شماست

موفق باشی

ابراهیم شنبه 21 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:13 ب.ظ

علی خیلی باهاله

حامد یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:00 ق.ظ http://joojetighi.blogsky.com

سلام؟
مطالب زیبائی بود
راستی یسوال چرا وبلاگم تو لیست نماد

مرجان یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:24 ب.ظ

فضا رابهانهی عشق لبریز کرده خدا کند که با این بهانه دری به روی صفا وا کنیم علی جون بارون شدن وبه روی سبزه ها باریدن مجنون شدن واز وفا زاریدن یاستاره شدن وبه سقف اسمون رفتن...قصه ای که نبض زمان را شتابان به صدا در میاره... هجی عشق کار ساده ای نیست دعایت می کنم یاس لبخند روی لبانت نیلوفر مهر ومحبت در قلبت بی انتها باشد . کارت عالی بود .

عباس یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:14 ب.ظ

از سروده های خودت علی جان
خوش بحال بارون ؟ که میریزه روی سقف اتاقت


مهدى دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:57 ب.ظ

به امید روزهایی بارانی

ثمین سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:29 ب.ظ

سلام. وبلاگت خوبه ولی فکر کنم هنوز جا دارد . ولی میدونم که موفق میشی .با تشکر قربانت: ثمین.

مریم چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:01 ب.ظ http://bito-hargez.blogsky.com

سلام
همیشه دعا کن کسی که دوسش داری خوش بخت باشه با هرکی یا هرجا
هر وقت تونستی بدون اینکه مال تو باشه براش دعای خیر بکنی بدون دوست داشتنت الهیه


بدترین دلتنگی اینه که بدونی کسی که دوسش داری مال تو نیست
و بهترین آرامش اینه که بدونی کسی که دوسش داری در کنار کسی خوشبخته که دوسش داره
خدایا شکرت ...

مرضیه - محدثه یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:22 ق.ظ

متن مدتها خیلی عالی بود و واقعا ما دو تا هم چند وقتی بود که توی همین حال وهوا بودیم .
به امید یک روز بارانی که او را زیر باران ببینم

دختر باران چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:22 ب.ظ http://baran15.blogfa.com

سلام مرسی که به من سر زدی باز هم برام کامنت بزار موفق باشی
وبلاگت هم عالیه من هم عاشق بارونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد